Vi har ju idag en Urban jungle vagn som har fungerat jätte bra så länge Andrea legat i liggdelen, som hon gör fortfarande. Men för ett tag sen när jag började tänka på att hon snart ska byta till sittdel tog det i mot lite när jag tänkte på att hon ska sitta vänd framåt och inte kunna se mig. Det kändes inte bra helt enkelt!! Så vi köpte faktiskt en till vagn , en buga boo cameleon. Känns jätte bra , den kan jag ha vänd mot mig och sittdelen känns mycket mysigare till ett litet barn, mer ombonat liksom.

20110910-224805.jpg
Den är mörkgrå svart med rosa sufflett. Så igår var vi och tittade på storken och då såg jag en åkpåse som det bara lös Andrea om, en ljus rosa från simple world.

20110910-225054.jpg
Så fin, och gosig!! Tror till och med overallen som vi köpte av fina Janni och Emilia är i samma färg, måste gå och kolla det, för det hade vart så fint om det hade matchat!! Ska i så fall byta ut den rosa suffletten till en svart. Jag frågade och vi testade om simple world åkpåsen skulle passa i sittdelen till buga boo, och det såg väldigt bra ut!! Så en sån får det bli till prinsessan.

Någon som haft en sån åkpåse , är den bra ? Lagom varm?

Kram