20120516-202958.jpg

20120516-203005.jpg

20120516-203012.jpg
Mitt allt , min älskade lilla flicka idag på en utav dom absolut bästa öppna förskolorna här i stan (Gbg centrum) . Vasa öppna förskola i Vasa kyrkan.

Idag var det den sista gången vi var på öppna förskolan med alla våra underbara mamma vänner och mysiga barn. Det var med blandade känslor vi gick där i från när det var slut. Egentligen är det avslutning både på den förskolan och vår andra favvo förskola ( guldheden) nästa vecka , men då är jag och Andrea på mamma resa , hi hi!!

Jag kan inte fatta hur snabbt det här året har gått, vi började gå både hos favvo fröken Bodil och i Vasa när Andrea var 5 månader!!

Och nu är hon över 1 år , lilla tjejen, att det bästa året i mitt liv kunde gå så här snabbt? Men jag tror tack vare alla fantastiska nya vänner vi fått och själv klart våra fina Marika & Ellie !! Och dom här fantastiska aktiviteterna vi gått på, har gjort att vi haft så sjukt kul , varenda dag!! Klart tiden rullar på då!!

Nu har vi sommaren framför oss , med besök hos morfar i Grekland med massa god mat och sol och det enorma fantastiska Medelhavet , som jag ÄLSKAR!! När vi kommer hem blir det flytt till vårt underbara sommarställe , som jag också älskar, midsommar , kransar i håret , sill& midsommarstång!! Massa barn, härliga vänner , och mina och Andrea’s bästisar.

Sen blir det några fina veckor på landet.

Och sen blir det JOBB i september!! Känns jätte långt borta , men jag vet när jag väl är där , på mitt bästa jobb kommer jag älska det , precis som förr!!

Men nu gäller det att ta vara på det fina , fantastiska som är här och nu. Det kommer ju faktiskt ALDRIG tillbaka .

Härlig kväll& lång helg önskar vi!! Imorgon åker vi på utflykt till Rörtången, med massa familjer och härliga människor , sen blir det sommarstället för hela slanten. Hem igen måndag kväll hoppas jag, ni har väl sett vädret sön & mån?! 20 gr & strålande sol!!!!!!!!

