20120514-125342.jpg

20120514-125358.jpg

20120514-125406.jpg

20120514-125422.jpg
Gud vad dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen. Och som alla andra så har jag fastnat i INSTAGRAM, som egentligen kanske mer är min grej just nu. Kräver ju ingen tid och roligt att bara kunna lägga upp fina bilder……….

Jag vet inte……. Samtidigt har jag bloggat om Andrea sen hon var 4 månader. Det är ju kul att skriva om henne om oss. Eller så är det kanske bara nu man känner att man inte riktigt prioriterar bloggen.

Vi har haft en underbar helg och vädret var ju faktiskt kanon trots allt. Idag lite sämre , så vi har en inne dag. Faktiskt skönt för oss som alltid har saker inbokade VARJE dag annars.

Satte precis på svenska godnattvisor och får sån nostalgisk känsla, den spelades väldigt ofta när Andrea var nykläckt. Mys…….kan starkt rekommendera den till alla nyblivna mammor, den är fantastiskt fin och mysig.

I morse gav vi oss ut på en PW i slottskogen , trots regn. Så bra för Andrea sover ju alltid den tiden. Vi ska ju åka till Grekland här snart, i juni. Och man har väl inte tränat så där väldigt ofta efter graviditeten. Kan ju vara skönt att försöka känna sig lite hård i kroppen iallafall. Hi hi!!

Nu ska jag hoppa in i en dusch medan Andrea sover i vagnen.

