20120114-221713.jpg
Jag fick en award av snygga Elin. Nu undrar ni väl varför jag valde just den här bilden idag men den får mig på något sätt att tänka på hennes fina blogg, KVIDDEVITT. Hennes blogg ger mig otroligt mycket, snygg mamma, snygg inredning och det bästa av allt två bedårande små skatter och en hel hög av underbart snyggt barn mode! Ni förstår va?!

Tack Elin❤

20120114-222758.jpg
Liebster betyder ”käraste” på tyska ges till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter.
När man får utmärkelsen ska man göra följande;
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen & länka.
2. Nämn 5 bloggar att lämna awarden till (låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem).
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare 😉

Det finns ju en mängd härliga bloggar där ute , men dem som jag nominerar har jag fått mycket inspiration av eller kunnat dela mycket med i min härliga vardag som mamma till Andrea. Här är mina nominerade:

Danni och Keila

Mamma till Emilia

Tant Johanna

Mamma till Ellie

Gingerbreadhouse

